Femern forbindelse
Har du lyst til at rive en dag ud af kalenderen til en udflugt til fremtidens tunnelforbindelse til Europa fra Rødby, Lolland. Hvor Femern forbindelse bliver formentligt åbnet for bil- og togtrafik fra 2029, dvs. om 5 år.
Vi kører fra DGI-byen, og undervejs får vi kaffe/te og wienerbrød i bussen, og velankomst kl. ca.11:30 bliver vi vist rundt i udstillingen i ca. 3 kvarter. Derefter får vi mulighed at komme på udsigtsplatform kl. ca. 12:15. Med kikkert kan man komme tæt på Femern byggeriet.
Kl. 13:00 drager vi videre med bussen til Oreby kro, hvor der vil blive serveret lækkert frokost med efterfølgende dessert, som beskrevet i nyhedsbrevet.
Kl. 15:20 kører vi hjem til København og forventer at være der ca. 17:15, måske tidsnok til vores aftensmad særskilt.
Information om arrangementet
Dato og tid Torsdag d. 27. juni 2024 kl. 09:00 til 17:15
Tilmeldingsfrist Torsdag d. 30. maj 2024 kl. 15:00
Sted
DGI-byen (Bus holdeplads)
Tietsgensgade 65
1704 København V.
Arrangør
Brohusklubben
Tlf. +45 53501950
brohusklubben@gmail.com
Samlet antal tilmeldte: 32
Samlet antal tilmeldte: 32
Vi har nemt lavet denne side i NemTilmeld
Når vi bruger NemTilmeld til vores arrangementer, er det lige så nemt som at cykle ned ad bakke i medvind.
Og så er det GDPR-sikkert, for ingen techgiganter får kløerne i dine deltageres persondata som en anden Bond-skurk. De forbliver sikkert opbevaret i Danmark.
Du snyder dig selv, hvis du ikke selv prøver NemTilmeld til dit næste arrangement for 0 kr.
PS: Du ser denne reklame, fordi Brohusklubben bruger en sponsoreret konto hos NemTilmeld.
Indlæser